Altijd goede service zowel bij het ophalen als bezorgen.

Découverte et premier achat

Très belle découverte, le site est simple pour s'y retrouver, après l'achat tout va très vite j'ai reçu le colis le lendemain par PostNL avec une charmante livreuse très gentille et polie comme d'habitude chez PostNL. J'ai déjà utiliser les produits de ma commande et je suis satisfait je recommande ce site très pro, merci.

Geweldige webshop/levering

Altijd artikelen op voorraad. Met de juiste beschrijvingen en toepassing bij artikelen. Erg service gericht. Vragen worden direct beantwoord en zeer klant vriendelijk. Al een meerdere malen online als fysiek in de winkel dingen gekocht. Echte aanrader!

Super tevreden

Zeer tevreden, alles dik inorde

Snelle levering en goede productomschrijving

Snelle en nette levering en het product doet waarvoor het bedoeld is.

Scherpe prijzen !

Zeer tevreden over dienstverlening/levering in België ; veel keuze en scherpe prijzen ; dank voor professionele service

Snelle levering en topservice!

Alles wordt zeer snel geleverd. Ik was mijn kortingsbon vergeten bij mijn 2e bestelling en die hebben ze uit eigen initiatief later nog terug gestort. Super!

zeer goed!

Zeer goed geholpen, en beantwoorden netjes de gestelde vragen. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader

Top product en snelle levering

Top product en snelle levering

Top spullen snel geleverd

Top spullen snel geleverd

Zeer vlug en correcte uitvoering van de bestelling

Ja ging goed. Duidelijk en overzichtelijk

goede service - goed product

snel - adequaat

Super en snelle bezorging

Hele fijne service

Mijn ervaring is heel fijn! Met al die verschillende producten ben je toch nieuwsgierig wat weer fijn is voor je eigen auto in verhouding met de tijd die je zult investeren in je auto. Na een telefoontje mbt informatie over passende producten, werd ik tot in de puntjes geholpen door een dame. Hiernaast was er een snelle levering van de producten, die ook prima werken.

Nice work

I ordered for the first time, everything came on time. I am happy with the result of the polishing paste - happy

Uitstekende service, producten zoals beschreven en snel in huis.

Tijdens het bestellen was het jammer dat de Poorboy's apc niet leverbaar was maar dit was ook het geval bij andere leveranciers. De Labocosmetica Ductile ruikt fris en schuimt niet te erg. Werkte zeer goed op Alcantara in combinatie met een extractor. Werkt ook zeer goed als apc op kunststoffen en leer. Van de D-con wheel brush had ik verwacht dat de haren wat zachter zouden zijn. Echter heb il ze gebruikt op 666M velgen van BMW en dit werkte goed en veroorzaakte geen krassen.

Uitstekend!

Snelle levering, producten voldoen aan de verwachting. Ik ben er blij mee!

Snelle correcte levering met leuke extra’s!

Betrouwbaar en correct!

Veel en snel

top service

snelle en correcte leveringen en altijd een extraatje erbij

Onderdeel past perfect. De machine van mij is 20 jaar oud. Het onderdeel ziet er wel anders uit, maar de maat is goed.

Snelle & correcte levering

Ik heb via een vriend kennis gemaakt met de producten , waardoor ik een bestelling heb geplaatst , de autoshampoo neemt echt het vuil weg en de wax is makkelijk aan te brengen en houdt het vuil tegen.

Altijd geleverd wat er gevraagd is en snel

Duidelijke site en levering is stipt

Touwslagerij 15

4762 AT Zevenbergen

Over Waxworld.nl

In Zevenbergen bevindt zich de enige echte Auto Detailing Super Store van Nederland. Deze prachtige Detail Store biedt een totaaloplossing aan voor beginnend en gevorderd auto detailers. Waxworld biedt een breed assortiment autopoetsproducten aan van verschillende merken, o.a: CarPro, Chemical Guys, Meguiar's, Angelwax, Autoglym, Smartwax, Sonax, Monello, Dodo Juice, Collinite, Kenotek en nog veel meer. Bestellingen worden vanaf €75 gratis verzonden naar heel Nederland en België. Daarnaast ben je van harte welkom in Zevenbergen en staat het Waxworld team klaar om je verder te helpen.